No video

FRAGMAN HEP YEK 3 - TİTRETTİN BENİ 15 ŞUBAT'TA SİNEMALARDA

Oyuncular
Gökhan Yıkılkan
Ulaş İnan Torun
Ali Sürmeli
Yıldırım Memişoğlu
Mahmut Tuncer
Ömer Başdoğan (Naletbebe)
Serdal Genç
Yönetmen
Özgür Bakar
Senaryo - Yapımcı
Bilal Kalyoncu

KOMMENTARE

  • Gidilicek bi film değil arkadaşlar dün gittim pişman oldum erkek erkeğe bile izlenmez küfürden başka birşey yok filmde filmin yarısında çıktık salondan

    Enes ErcanEnes ErcanVor 6 Stunden
  • Beklentilerin çok altında bir film olmuş. Sinemaya gidip izleyip paranızı çöpe atmayın. Fragman filmden daha komik.

    Pratik KüpüPratik KüpüVor 7 Stunden
  • Arkadaslar fortnite oynuyorum kanalima destek olurmusunuz (baksaniz bile yeter)

    Alperen GurlerAlperen GurlerVor 7 Stunden
  • filme giden var mı arkadaşlar? tavsiye eder misiniz? izlenmeye değer mi?

    berke tanberke tanVor 11 Stunden
    • Hiç tavsiye etmem kardeşim dün gittim filmin yarısında çıktım sıkıcı çok küfürden başka bi numarası yok filmin

      Enes ErcanEnes ErcanVor 6 Stunden
  • 1 ve 2 kadar tat vermedi açıkcası arkadaş kız ile gidilecek bi filim değil erkek erkeğe olur

    Forthe BESTForthe BESTVor 12 Stunden
  • Filme izlemeye gideceklere tavsiye etmiyorum bi kaç sahnesi güzel geri kalanı berbat

    Recep ÖztemurRecep ÖztemurVor 12 Stunden
  • Kadını objeleştirmeden tut İnsanların sevgililerine laf atmaya kadar herşey var Gidenin beyninden şüphe ederim Zaten ülke de geri zekalı oranı yüksek olduğundan giden bayanların gitmemesini kadının obje haline getirilmemesini dilerim

    Samet koçSamet koçVor 13 Stunden
  • Çöp

    Samet koçSamet koçVor 13 Stunden
  • "Senin baban pavyonda çalışıyor karı yaptılar pompalıyorlar" sizin çektiğiniz filmin amına koyum. Bel aşağısı başka bir icraatları yok. Kafa yok donanım yok, "mealsdelivered24x7.us/detail/video-cQYq-ovBp_U.html&t=1039s " filim böyle çekilir

    memoly mzfcanmemoly mzfcanVor 13 Stunden
  • Biri tavsiye ediyor biri gitmeyin diyor arkadaş gidelimmi gitmeyelimmi anlamadım adam gibi doğruyu söyleyin kardeşim

    Enes ŞahinEnes ŞahinVor 18 Stunden
  • Gitmeyin sakın

    SALİH GÜNEŞSALİH GÜNEŞVor 22 Stunden
  • Mutlaka gidin izlemeyenler kahkaha dolu bi film

    Haylaz ÇocukHaylaz ÇocukVor 22 Stunden
  • Her filmde mafya yeter be aq.

    Ramazan ÖznarınçRamazan ÖznarınçVor 23 Stunden
  • Ölümüsün dirimi yoksa isa misali 3'ün 1'imi

    Celal BabaCelal BabaVor Tag
  • Kesinlikle tavsiye etmiyorum fragmanı izlemeniz yeterli gülmek 0

    suzan acemoğullarısuzan acemoğullarıVor Tag
  • allahım ya bunlar hangi kafada😄😄😄

    Esma OruçEsma OruçVor Tag
  • Çok Guzeldi Filmdi Be Gittik bugün

    yasuo timeyasuo timeVor Tag
  • Ş (içmden geldi yazdım beyler bayanlar yeter artık prim demeyin) Şe Şeh Şehi Şehit Şehitl Şehitle Şehitler Şehitler ö Şehitler öl Şehitler ölm Şehitler ölme Şehitler ölmez Şehitler ölmez v Şehitler ölmez va Şehitler ölmez vat Şehitler ölmez vata Şehitler ölmez vatan Şehitler ölmez vatan b Şehitler ölmez vatan bö Şehitler ölmez vatan böl Şehitler ölmez vatan bölü Şehitler ölmez vatan bölün Şehitler ölmez vatan bölünm Şehitler ölmez vatan bölünme Şehitler ölmez vatan bölünmez Şehitler ölmez vatan bölünme Şehitler ölmez vatan bölünm Şehitler ölmez vatan bölün Şehitler ölmez vatan bölü Şehitler ölmez vatan böl Şehitler ölmez vatan bö Şehitler ölmez vatan b Şehitler ölmez vatan Şehitler ölmez vata Şehitler ölmez vat Şehitler ölmez va Şehitler ölmez v Şehitler ölmez Şehitler ölme Şehitler ölm Şehitler öl Şehitler ö Şehitler Şehitle Şehitl Şehit Şehi Şeh Şe Ş (buraya kadar geldin kanalıma abone olurmusun seviliyosun )

    Alirıza AslanAlirıza AslanVor Tag
  • Irenc bir filim

    misfak aybarmisfak aybarVor Tag
  • en sondaki adamda bunları yakalamaya çalışcak sonra bunlar oteki adamla kapışcak bunlar ölcek çakallar kurtulcak

    hasshassVor Tag
  • Hiç tavsiye etmem berbet bi film olmuş 1 ve 2 çok güzeldi ama 3 hayal kırıklığı

    Adil SusoyAdil SusoyVor Tag
  • Beyler herkese tavsiye ederim gidin sinemada izleyin gerçekten çok iyidi adamlara destek olun 😂😂😂 aklıma geldikçe gülüyorum 😂😂😂

    Burhan yılmazBurhan yılmazVor Tag
  • Çöp

    buğra yasin Cvlkbuğra yasin CvlkVor Tag
  • Kötünün karesi amk.

    NecoNecoVor Tag
  • Bugün gidiyom xd

    Genç TaklaGenç TaklaVor Tag
  • 2 daha güzeldi.

    Hasan KuşkapanHasan KuşkapanVor Tag
  • Kolpaçino 1deki son gibi olacak galiba mafyaları birbirine düşürcekler tabi istemeden

    gökhan açıkgözgökhan açıkgözVor 2 Tage
  • Gittim bugün efsoydu

    2li kafadar2li kafadarVor 2 Tage
  • Bel alti siddet bokdan espiriler ile. Iyi seyirler

    canca Emre 66canca Emre 66Vor 2 Tage
  • Su esmer pic yakinda hdp savunucusu hdp li cikmazsa neyim nasi izliyonuz bu filmleri Turk milletine yakişmaz yazik

    Sedat AybekSedat AybekVor 2 Tage
  • sik götten gelin bi film çekelim yapımı

    Wanted Players - B.SWanted Players - B.SVor 2 Tage
  • Beyler gidin efsanee

    ENES HDENES HDVor 2 Tage
  • Bügün filme gittim 15.30 seansına girdim tam 19 dk reklam sürdü millet artık hadiya ne zaman baslıcak diye söyleniyordu film de emek var cok güzel olmus 2. Yarısından snra dahada güzeldi

    ethem alkanethem alkanVor 2 Tage
  • gene aynı senaryo 2 kişi var bol küfür fln filan sonra al komedi filmi baya komik aq tOtRoTtOn bOnO tOtRoTtOn

    İsmail Buğra Özdenİsmail Buğra ÖzdenVor 2 Tage
  • Filmi bugün izledik gülmekten Çenemiz ağrıdı emeğe saygı 😊

    Hakan TezcanHakan TezcanVor 2 Tage
  • Tittretttin bizi ALTAAN

    Serhildan SevenSerhildan SevenVor 2 Tage
  • Sadece ana bacı sövme komik bile değildi çok yapmacıklı ...

    Gülçin IzgiGülçin IzgiVor 3 Tage
  • Film iğrençti arkadaşlar gitmeyin boş yere asla tavsiye etmiyorum tamamen fragmandan ibaret en kısa zamanda düşer zaten vizyondan

    Gülçin IzgiGülçin IzgiVor 3 Tage
  • Super

    Zeynep Gül Bahar BaskaleZeynep Gül Bahar BaskaleVor 3 Tage
  • 4 de cekin hazir cekmis ken

    Zeynep Gül Bahar BaskaleZeynep Gül Bahar BaskaleVor 3 Tage
  • Rezillik beş para etmez sadece küfür ediyorlar

    kadeh11 kadehkadeh11 kadehVor 3 Tage
  • Sabaha gerdek pompa pompa

    Emre GöresEmre GöresVor 3 Tage
  • Yine boş beleş bi film

    Erhan xzelErhan xzelVor 3 Tage
  • Efso

    Furkan GüçlüFurkan GüçlüVor 3 Tage
  • 1 le 2 gibi değil konuşmaları mimikleri değişmiş izlenmez

    Samet SarıSamet SarıVor 3 Tage
  • Yalan hepsi sakın gitmeyin gram gülmedik

    ARDA MERİÇ EminoğluARDA MERİÇ EminoğluVor 3 Tage
  • Sabahlara kadar gerdek pompa

    Can KurtCan KurtVor 3 Tage
  • Zaza Dayı ile Poyraz

    Erdal KömürcüErdal KömürcüVor 3 Tage
  • Filmlerde küfür kullanılmasına karşı değilim çünkü artık toplum bu seviyede şeylere gülebilecek kadar eğitiliyo. Fakat, bir erkek olarak kadınların sanki erkeklere sunulmuş bir araçmış gibi gösterilmesi, kadınlar sanki sadece sex için yaratılmış , parti bar gezen kadınların istekliymiş gibi gösterilmesi beni çok rahatsız ediyor. Önünde ondan farklı bir kas olması seni ona karşı bu kadar aşşağılayıcı bir üslup kullanmanı sağlamamlı. Bu tarz rollerde kadınlar sırf şöhreti bir kenara bırakıp bence tepki göstermeliler. Kadınlar bu şekilde tanıtılmamalı. Belki gereksiz bir düşünce ama eminim benim gibi düşünen birçok erkek vardır.

    Metin okan MutluMetin okan MutluVor 3 Tage
    • Helal olsun okuduğum en akla yatkın ve güzel yorum...

      berke tanberke tanVor 11 Stunden
    • Metin okan Mutlu evet ama günümüzdeki kadınlar da buna çanak tutuyor ne yazık ki

      Atak Ulaş TopakAtak Ulaş TopakVor 2 Tage
  • boktan bir film hiçbir mesaj içermeyen saçma sapan komedi adı altında bol küfürlü rahatsız edici bir film

    Hello muratHello muratVor 3 Tage
  • 0:41 🤣🤣

    Okan BabaOkan BabaVor 3 Tage
  • Fragman tatmin etmedi diyenler

    hayatafobihayatafobiVor 3 Tage
  • Kaldırın şunu çok terbiyesiz şeyler var

    Sibel Can KarataşSibel Can KarataşVor 3 Tage
  • www.medyaege.com.tr/yazarlar.htm

    Medya EgeMedya EgeVor 3 Tage
  • ÇÖP... İzleyen, gülen, komik bulan insanla ilişkinizi kesin. Yayinda ve yapımda emeği geçen herkesin Allah cezasını versin...

    Özgür KapucuÖzgür KapucuVor 3 Tage
  • behzat ç muzo olarak aklımda bu adam hala

    Gökhan SönmezGökhan SönmezVor 3 Tage
  • 😂😂😂

    Şahin KayaŞahin KayaVor 3 Tage
  • Olum sirf Mahmut tuncer icin izlemeye değer

    ahaha GHhaahaha GHhaVor 3 Tage
  • kirkor kardeş..eyleme dilini edepsiz..yoksa skerler sebepsiz.. :)

    Tekin Onur İpçiTekin Onur İpçiVor 3 Tage
  • sondaki adamın sesi golluma benziyor :D

    Erhan GevrekErhan GevrekVor 4 Tage
  • son bır gun dayanın

    YAĞIZ TUFAN YANILMAZYAĞIZ TUFAN YANILMAZVor 4 Tage
  • Böyle piç filme anca nalet bebe gibi piç biri yakışır ömer baba seviyoz seni😂😂😂

    Derin DenizDerin DenizVor 4 Tage
  • sizde bizi sikin ödeşelim asşldasd

    Ebubekir DemiraslanEbubekir DemiraslanVor 4 Tage
  • Sabaha kadar gerdek pompa

    HAYDAR DÜMENHAYDAR DÜMENVor 4 Tage
  • kufur olsnda nasl olursa olsun izlenir

    öyle böyleöyle böyleVor 4 Tage
  • Abonem ol😁

    Karisik şeylerKarisik şeylerVor 4 Tage
  • Ne kadar seviyesiz bi film

    Sefa İpekSefa İpekVor 4 Tage
  • Alıcısı var ki 3. filmi çekilmiş, isteyen gider isteyen burdan bakıp olumsuz yorum yazar

    zeki alğanzeki alğanVor 4 Tage
  • Abi yarın gidin gidin sinemaya adamlar hakediyor 😉

    Fırat CingözFırat CingözVor 4 Tage
  • 10 nemoro film

    TAM SENLIKTAM SENLIKVor 4 Tage
  • Kalitesizlik.. Kültürsüzlük.. Ahmaklık.. Daha daha devam eder

    Okan ÇelikOkan ÇelikVor 5 Tage
  • Gene boktan ve gereksiz bi senaryo

    Enes Malik ÖzkanEnes Malik ÖzkanVor 5 Tage
  • Bu filme "sansüre hayır" diyenler gitmeli. Korsanı olsa bile topluma kötü örnek olan bu filmi izlemem.

    Arif M.Arif M.Vor 5 Tage
  • SABAHLARA KADAR GERDEK POMPAAAAAAA

    Hakan ÇetinHakan ÇetinVor 5 Tage
  • İkimize ikimiz bayram etsin pipimiz / kız adın ne -Nurdan hem ordan hem burdan

    İbrahim Gümüşİbrahim GümüşVor 5 Tage
  • Bomba gibi geliyeahh

    Tolga KaradağTolga KaradağVor 5 Tage
  • ya kardeşim git 100 lira ver sik bi karıyı ne istiyon mafya babalarının kızlarından ya :D

    Enis SeyhanEnis SeyhanVor 5 Tage
  • Cidden bunu izleyip gulenler var mi ya ne kadar dusuk seviyeli insanlarsiniz 😹

    Weirdo LuWeirdo LuVor 5 Tage
    • Senin seviyen cok yüksek belikii mahalleden ciktin yoktur basimiza kültür ve seviye üzmani senin gibi Fred flint ailesinden gelener neden Film lerden repliker alir ve özenir

      Killer KillerKiller KillerVor 3 Tage
    • Benim de çok güldüğüm söylenemez ama sinema yada genel olarak sanat zevk işidir kikmseyi katagorize etmene gerek yok

      a sa sVor 5 Tage
  • PAYLAŞA BİLİRMİYİM TEŞEKÜR EDERİM ABİ

    MrJJoBeeNMrJJoBeeNVor 6 Tage
  • 15 şubatta tüm sinemalar önünde peçeteler 2 liradan satışa başlicak.

    ece Çakırece ÇakırVor 6 Tage
  • Kaç yaş üstü bu?

    Eray OKTEray OKTVor 6 Tage
  • az koyun lan biraz bu ne. film mi küfür pornosu mu?

    murat kandemirmurat kandemirVor 6 Tage
  • Zaman kaybı ve seviyesizlik 1 ve 2 neydi ki ? 2 mahelle serserisinin basından geçen ilginç komik olaylar azcik da cinsellik köoy giseye oynasın, Ulen para nelere kadirsin , en uzuldugumde izleyip izleyip bu tiplerdeki adamlara özenen ve bu tipleri toplumun normali sanan insanlar dolup taşıyor, amerikan hangover çakmakları

    Ferhat SahınFerhat SahınVor 6 Tage
  • WELCOME TO BAĞCILAR

    Mardinlyy 4747Mardinlyy 4747Vor 7 Tage
  • 2 dakika boyunca boş duvarı izleseydim daha anlamlı bir şey izlemiş olurdum. Emeği geçen herkesin amk.

    Muhammet KılıçMuhammet KılıçVor 7 Tage
  • Bu organizasyondan(film diyemeyeceğim çünkü kusura bakmayın) sakillik akıyor.Seviye magma tabakasının biraz üstü.😒

    Oğuz KağanOğuz KağanVor 7 Tage
  • Kadro efsane izlemeye deger

    İbrahim Özfilizİbrahim ÖzfilizVor 8 Tage
  • çok piç film amk tam sevgiliyle izlemelik😀😀

    Mehmet ŞAHİNMehmet ŞAHİNVor 8 Tage
  • Leoparlı karıyı bulun aq

    Emre TuncelEmre TuncelVor 8 Tage
  • 10 MİLYONDA GÖRÜŞÜRÜZ

    emre yldrmemre yldrmVor 8 Tage
  • BU KADAR İMKAN VARKEN BÖYLE BİR FİLM YAPMAK oldukça saçma...

    GundiGundiVor 8 Tage
  • EMEK VAR AMA SAÇMA BE...

    GundiGundiVor 8 Tage
  • herkes filmden şikayetçi ama herkes izlemiş. herkes yorumda sinema yapımcısı kesilmiş bi boktan anlar gibi

    Ramazan AydınRamazan AydınVor 8 Tage
  • Burdan emegi geçenlerin amına koyayım

    FaLCoNFaLCoNVor 8 Tage
  • Sizde bizi sikin ödeşelim. Abii. 😂

    Serkan TürkmenSerkan TürkmenVor 8 Tage
  • Sizde bizi sikin ödeşelim ahahah abi manyak ya 😂😂😂

    SERDAR ÇETINSERDAR ÇETINVor 8 Tage
  • sapık bir zihniyetle yazılmış basit bir film

    İhsan Ölmezİhsan ÖlmezVor 8 Tage
  • Bu ülkenin zemini titremekten ölmüş zaten. daha millet filmle adamlar mutlu olmaya çalışıyor.. Durun hele bu daha iyi günleriniz..

    BysourenoBysourenoVor 8 Tage
  • Flim çok güzel ama daha izlemedim 2 yi çok izlledim bence ğuzel saçmada deil

    This Game TürkiyeThis Game TürkiyeVor 8 Tage
  • Abi Cok iyi yaaaa

    MR. XMR. XVor 8 Tage
FRAGMAN HEP YEK 3 - TİTRETTİN BENİ 15 ŞUBAT'TA SİNEMALARDA